Forum Lord of the Rings Trading Card Game
Klub LOTR TCG Radom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rasy i skarby
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Lord of the Rings Trading Card Game Strona Główna -> Świat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
esenden
Pogromca Isengardu


Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Radom

PostWysłany: Czw 19:53, 30 Kwi 2009    Temat postu: Rasy i skarby

Piszcie sugestie a propo świata, który powstaje od zeszłej soboty. Wszystko odnośnie ras, nazw, przygód, krain i ogólnie struktury świata w klimacie, który sami tworzymy.

Ostatnio zmieniony przez esenden dnia Nie 21:35, 10 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DevilMan
Pan Starego Lasu


Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Puławy

PostWysłany: Pon 18:10, 04 Maj 2009    Temat postu:

mysle ze dobrym wyjsciem jest wprowadzenie ras jak goblini, hopgobliny, niedźwiedźżuki itp...
oczywiście dobrze by było jakby sie pojawiły smoki bo jak by nie było wystepuja w nazwie ale nie w grze;p
no i siły pikielne i te drugie:D

miasta mogly by wygladac tak ze
jest sobie zamek wokol mieszczanie a na zewnatrz przy murach wsie i wokol np jeszcze jeden juz mniejszy troche mur,

dawno nie gralem w swiecie w ktorym odbywaja sie podroze po morzu na duzych statkach tez mozna by wykminic jakas krotka 1 albo 2 watkowa przygode:D

dalej

wydaje mi sie ze prosci chlopi powinni najzwyczajniej bac sie tego co jest inne czyli powinni uciekac gdy zobacza gosci w zbrojach albo magow o jakichs stworach towarzyszacych druzynie nie mowie,

nagrody powinny byc nie duze bo ostatnio zauwazylem ze dla graczy 100 sztuk zlota to jest malo a trzeba wziac pod uwage ze wojak na bron pol zycia zbieral tak??

dalej ciagnac temat mozna by jeszcze wprowadzic w miastach nie tylko zbrojownie kowala karczme ale tez łaźnie, "fryzjera", szewca itp

wymagan sporo ale jesli by sie to wszystko udalo włożyć w swiat to musze przyznac ze w tak kozackim swiecie nie gralem jeszcze i nie moge sie doczekac:D


powodzenia i czekam,
może bede mógł pomóc a chetnie pomoge w tworzeniu zajebiaszczego świata:D


no i w malych miastach towary sa duzo gorsze niz w duzych bron moze byz zuzyta, pancerze uzywane,

ale sie rozpisałem Laughing

no i dobrze by bylo zebys wprowadzil chociaz w opowiesciach miasto UNIA w razie potrzeby dostarcze ci mapy i opis miasta i wszystkich organizacji^^

a no i jbc mam cos takiego jak generator podziemi, mape forggoten realms, artykół o klasie zabójca magów, władca bestii, uzdrowiciel, SZCZĘŚCIARZ(ciekawa klasa, kazdy slyszal o ludziach ktorzy dzieki zwyklemu szczesciu dokonuja wielkich wyczynów), spontaniczny mag, ksiege potworów, czrci foliał i podrecznik przygod epickich.

mam tez coś takiego jak słownik angielsko-elficki no a wszystki ksiazki w pdf tez masz RazzP


w razie pytan dzwon 6 x w rynne 9 x w daszek 1 x w okienko
a dalej to juz wiesz:D


Ostatnio zmieniony przez DevilMan dnia Pon 18:44, 04 Maj 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
esenden
Pogromca Isengardu


Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Radom

PostWysłany: Wto 22:38, 05 Maj 2009    Temat postu:

Cytat:
mysle ze dobrym wyjsciem jest wprowadzenie ras jak goblini, hopgobliny, niedźwiedźżuki itp...
oczywiście dobrze by było jakby sie pojawiły smoki bo jak by nie było wystepuja w nazwie ale nie w grze;p
no i siły pikielne i te drugie:D


no wiesz wątpie, że ktoś chce grać goblinem... taką popierdułką...

no smoki się po mieście nie kręcą Razz

Cytat:
dawno nie gralem w swiecie w ktorym odbywaja sie podroze po morzu na duzych statkach tez mozna by wykminic jakas krotka 1 albo 2 watkowa przygode:D


w każdym świecie się odbywają, tylko nie zawsze gracze docierają nad morze...

Cytat:
miasta mogly by wygladac tak ze
jest sobie zamek wokol mieszczanie a na zewnatrz przy murach wsie i wokol np jeszcze jeden juz mniejszy troche mur,


To taki IX-XII w. gród. No ale zależy jakie miasto i gdzie.

Cytat:
wydaje mi sie ze prosci chlopi powinni najzwyczajniej bac sie tego co jest inne czyli powinni uciekac gdy zobacza gosci w zbrojach albo magow o jakichs stworach towarzyszacych druzynie nie mowie,

nagrody powinny byc nie duze bo ostatnio zauwazylem ze dla graczy 100 sztuk zlota to jest malo a trzeba wziac pod uwage ze wojak na bron pol zycia zbieral tak??


Proste, z wieśniakami tak jest. A nagrody? Moi gracze szanują pieniądze. I wiesz, jak mają przez miesiąc 5 szt. złota i nie mają co jeść, co wreszcie docenią, że 100 to jednak dużo.


Cytat:
dalej ciagnac temat mozna by jeszcze wprowadzic w miastach nie tylko zbrojownie kowala karczme ale tez łaźnie, "fryzjera", szewca itp


u mnie to wszystko jest, nawet ambasada i rymarz, a co do fryzjera to chyba golibroda Wink

Cytat:
no i w malych miastach towary sa duzo gorsze niz w duzych bron moze byz zuzyta, pancerze uzywane,


racja, chociaż niekoniecznie zużyta, ale używana, np. przebijana 20 razy i teoretycznie +4 do KP, takie fikcyjnem, a w walce rzeczywiste +1

Cytat:
a no i jbc mam cos takiego jak generator podziemi, mape forggoten realms, artykół o klasie zabójca magów, władca bestii, uzdrowiciel, SZCZĘŚCIARZ(ciekawa klasa, kazdy slyszal o ludziach ktorzy dzieki zwyklemu szczesciu dokonuja wielkich wyczynów), spontaniczny mag, ksiege potworów, czrci foliał i podrecznik przygod epickich.


no generator mam w głowie Smile a gramy w świecie stworzonym przeze mnie dawno... więc Zapomniane odpadają, ale klasy mogą być ciekawe Smile A Epickie to uuuuuuuuuuuuu jeszcze...


Ostatnio zmieniony przez esenden dnia Wto 22:40, 05 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DevilMan
Pan Starego Lasu


Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Puławy

PostWysłany: Śro 14:16, 06 Maj 2009    Temat postu:

nie chodzi zeby nimi grac tylko zeby ich kopac czaisz zeby byli przeciwnikami:PP

co do golibrody to dokladnie o to mi chodzilo:D

do towarow to te moga byc z gorszego materialu nie konoecznie uzywane ale gorsze
Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz Klimek
Przyjaciel Elfów


Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Śro 21:02, 06 Maj 2009    Temat postu:

siły piekielne to jest to... albo wampiry krzątające się nocą po mieście...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
esenden
Pogromca Isengardu


Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Radom

PostWysłany: Śro 22:54, 06 Maj 2009    Temat postu:

Niektórzy patrzą, a nie widzą... w nocy Twój łotrzyk śpi Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vegnagun
Łowca z Mrocznej Puszczy


Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Radom

PostWysłany: Czw 0:44, 07 Maj 2009    Temat postu:

heh Mateuszu, widze, że wpływy Alucarda nadal występują w Twoim toku rozumowania Very Happy a Odwołując sie do wcześniejszej wypowiedzi 'Pana Diabła' mam pewne spostrzeżenia:

Cytat:
nagrody powinny byc nie duze bo ostatnio zauwazylem ze dla graczy 100 sztuk zlota to jest malo a trzeba wziac pod uwage ze wojak na bron pol zycia zbieral tak?


pamiętaj jednak że magowi czasem do stworzenia przedmiotu są czasem potrzebne całe tysiące, nie mówiąc juz o w cholere drogiej broni umagicznionej i artefaktach. Na pewnym etapie gry podróznik powinien miec chociaż taką sumke by pozwolic sobie na jakiekolwiek udogodnienia i pełne wykorzystanie swojej mocy (zwłaszcza w przypadku magów). Co prawda to prawda, ważny jest szacunek do pieniądza i utworzenie w umysłach graczy świadomości że na wszystko muszą zasłużyć i zapracować. Dalej...

Cytat:
dalej ciagnac temat mozna by jeszcze wprowadzic w miastach nie tylko zbrojownie kowala karczme ale tez łaźnie, "fryzjera", szewca itp


Temu akurat nie jestem przychylny. Oczywiście, takie miejsca powinny być, jak w każdym zresztą porządnym mieście ale nie powinien na pewno bc kładiony nacisk na odwiedzanie takich miejsc jako obowiązek gracza. O ile uniemiliło by nam gre gdybyśmy dowiadywali sie od MG, że pekł nam but a gracz musiałby latać po szewcach zamiast skupic sie na głownej idei tej gry którą jest ZABAWA! Reasumując dla mnie to zbyt skrajne uszczegóławianie rzeczywistości świata DnD.

W najblizszym czasie postaram sie podac własne pomysły apropo kreacji tego świata Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DevilMan
Pan Starego Lasu


Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Puławy

PostWysłany: Czw 4:12, 07 Maj 2009    Temat postu:

Nie dokladnie o to mi chodziło bardziej o to ze graczom bardziej zależy na nagrodzie niż na zadaniach;p
A co do tych budynków zgodzę się ze jest to zbędne ale wydaje mi się ze z takimi zakładami gra jest ciekawsza i lepiej się można wczućVery Happy

A jeśli chodzi o wyposażenie to przecież najpierw trzeba sobie wyrobić dobre imię w jednym mieście i wtedy z zadania na zadanie stawki i zadania sa ciekawsze, a jeśli cały czas bohaterowie przenoszą się z miejsca na miejsce to nikt ich nie zna i jedynym sposobem na duży zarobek to zostać łowca główVery Happy
Albo powoli zdobywać szacunek i rozsławic swoje imię dołączając do jakieś organizacji oczywiscie wybór jest bardzo trudny bo kiedy jedna z nich lubi nas bardziej inna bardziej nas nie lubi:D
Dlatego tez wydaje mi się ze informacje sa warte swojej wysokiej ceny bo bardzo często ratują zycie i sa bardziej przydatne niz nowy pancerz czy bron...


Ostatnio zmieniony przez DevilMan dnia Czw 10:02, 07 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vegnagun
Łowca z Mrocznej Puszczy


Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Radom

PostWysłany: Czw 13:46, 07 Maj 2009    Temat postu:

Cytat:
A jeśli chodzi o wyposażenie to przecież najpierw trzeba sobie wyrobić dobre imię w jednym mieście i wtedy z zadania na zadanie stawki i zadania sa ciekawsze,

Cytat:
Albo powoli zdobywać szacunek i rozsławic swoje imię dołączając do jakieś organizacji oczywiscie wybór jest bardzo trudny bo kiedy jedna z nich lubi nas bardziej inna bardziej nas nie lubi:D

Heh no i z tym sie zgodzę. Powinienes bliżej poznać Hala H. F. (moja postać). Mysle, że szybko byscie sie dogadali z takim spojrzeniem na DnD-owski swiat Very Happy Z tym, że szacunek to pojęcie bardzo względne, może być rozumiane przez strach wobec bohatera, przez siłe/moc którą postać posiada czy też poprzez szereg dobrych uczynków "w imie dobra ludzkości"
A apropo tego co powiedziałeś to dokładnie do tych celów dązy nasza kompania, by zyskać reputację, uznanie i co bardzo mi sie podoba w naszej drużynie - kazdy dązy do własnych, wyznaczonych wcześniej celów (nie ma nic bardziej ubarwiającego rozgrywkę jak różnorodność poglądów i zachowań Smile). A przy odrobinie rozsądnego myślenia i drogą kompromisu udaje nam się pogodzic te cele mimo że czasem między nami iskrzy Smile Dialog czyni nas dosyć zgraną drużyną (choć po nieprzyjemnych przejściach... Ziela zapamiętam to sobie! ) Evil or Very Mad Very Happy


Ostatnio zmieniony przez Vegnagun dnia Czw 13:47, 07 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
esenden
Pogromca Isengardu


Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Radom

PostWysłany: Czw 15:06, 07 Maj 2009    Temat postu:

A żeby się lepiej wczuć mam dla Was do kserowania karty ekwipunku, czyli co gdzie trzymacie Smile

No tworzycie klimatyczną drużynę, ale Mateusz się musi bardziej postarać.

Więc dodajemy muzykę i staramy się, a klimacik będzie miodzio.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
inthacris
Farmer


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 15:32, 07 Maj 2009    Temat postu:

[quote="Vegnagun"]
Cytat:
Dialog czyni nas dosyć zgraną drużyną (choć po nieprzyjemnych przejściach... Ziela zapamiętam to sobie! ) Evil or Very Mad Very Happy


Mhm drużyna sama w sobie jest jak najbardziej wporządku. Dogadać się idzie bezproblemowo, no może czasem są pewne utrudnienia w komunikacji ale cóż, nie może być za łatwo. Moim zdaniem fakt, że każdy dąży do określonego celu wpływa pozytywnie na klimat...chociaż czasami nasze interesy różnią się diametralnie. I Adrianie mój postępek nie był wymierzony w Ciebie. Chodziło tylko o dobro i sprawiedliwość, która zapanuje w tym zapyziałym mieście !

Mhm co do klimatu, karty ekwipunku brzmią genialnie ^^
Miasto jest jak najbardziej ok.
Jak do tej pory jedyne czego mi brakuje to ekscytującej potyczki z jednym silnym przeciwnikiem którego ciężko było by pokonać a nie padał od jednego uderzenia mym ostrzem! ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vegnagun
Łowca z Mrocznej Puszczy


Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Radom

PostWysłany: Czw 18:28, 07 Maj 2009    Temat postu:

No mi tez podoba się pomysł z kartami ekwipunku ^^ Coś na wzór nakładania na postać przedmiotów w systemach gier rpg Smile fajno fajno

Cytat:
I Adrianie mój postępek nie był wymierzony w Ciebie. Chodziło tylko o dobro i sprawiedliwość, która zapanuje w tym zapyziałym mieście !


Szkoda tylko, że kosztem hańbiącej zdrady wobec towarzysza podróży którego zaufanie udało CI sie zdobyc a które straciłeś. A ktoś mądry powiedział "Łatwiej odbudować zburzone miasto niż zburzone zaufanie..."
No cóż... nie powiem nic więcej bo od tego jest sesja. To nie był postępek Smile to było paskudne zło w imię światłych idei. Występek, którym ostatecznie zaprzeczyłeś swojej praworządności, obdarłeś się ponownie z honoru. Heh zabrzmiało groźnie... może dlatego, że teraz mówi przeze mnie Hal ^^ Bo Ziela jest jest spoko Wink Very Happy
Cytat:

Jak do tej pory jedyne czego mi brakuje to ekscytującej potyczki z jednym silnym przeciwnikiem którego ciężko było by pokonać a nie padał od jednego uderzenia mym ostrzem! ;p

Oj nie krakaj, nie krakaj Twisted Evil Nie chciałbys chyba rzucać się z motyką na księżyc Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
esenden
Pogromca Isengardu


Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Radom

PostWysłany: Czw 19:37, 07 Maj 2009    Temat postu:

Cytat:
Oj nie krakaj, nie krakaj Twisted Evil Nie chciałbys chyba rzucać się z motyką na księżyc Smile


Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
inthacris
Farmer


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 22:14, 07 Maj 2009    Temat postu:

Zaprawdę powiadam Wam, prędzej zginę w starciu, niż pozwolę by jakaś szumowina szerzyła zło, zgnilizne i zepsucie. Ah kocham, po prostu kocham epickie starcia. Tak sobie myślałem czy w DnD przeszedł by motyw z oblężeniem jakiejś warowni. Jeszcze raz pokornie o wybaczenie Panie Holiłud wszysto co czyniłem, czyniłem dla zbawienia Twej duszy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DevilMan
Pan Starego Lasu


Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Puławy

PostWysłany: Pią 11:41, 08 Maj 2009    Temat postu:

ej a czy ktos z druzyny starl sie juz z likantropem lub wampirem??

wedlug mnie to tez jest dobry pomysł a skoro mistrz ma ksiego potworow bedzie znal jego mocne strony i slabe:D i tylko mistrz...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Lord of the Rings Trading Card Game Strona Główna -> Świat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin